تایپ توسط رضا شوقی زاده |
بنر چيست ؟ بنر پيامي است که به شکلي هنري، شامل تصاوير و متون زيباي ثابت يا متحرک، روي صفحات وب سايتها ظاهر مي شود که بر اساس يک سفارش طراحی صورت ميگيرد و بينندگان را به سايت آگهي دهنده هدايت مينمايد هرچند تبليغات از طريق بنر تنها راهکار تبليغ نيست و اين روش هم مزايا و محدوديتهاي خاص خود را دارد، ولي تجربه نشان ميدهد که استفاده هوشمندانه از بنر بهويژه در معرفي نام تجاري (برند) و پيشبرد فروش بسيار موثراست بسياري از آگهي دهندگان به شناخت کاملتري از تبليغات بنر ( Banner Advertising ) نياز دارند تا بتوانند بهخوبي از آن استفاده کنند. براساس آمار سازمان بينالمللي تبليغات ،در سال 2000 ميلادي، تبليغات از طريق بنر 47 درصد کل تبليغات آنلاين را تشکيل داده است. بهويژه اگر توجه کنيم که رقم کل تبليغات آنلاين در اين سال 2/8 ميليارد دلار بوده، بيشتر به اهميت اين نوع تبليغات پي ميبريم
|